menusearch
anpc.ir

هدایای تبلیغاتی ,

دوشنبه دوم مهر ۹۷
(0)
(0)
هدایای تبلیغاتی

هداياي تبليغاتي در واقع يک روش نوین تبليغاتي  برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هداياي تبليغاتي را می توان يادگاري هاي کاربردي در نظر گرفت که نام ، نشان و آرم تجاري شما وهمچنين محصولات و خدمات شما را به گونه اي موثر در ذهن مشتريان حک مي کند و یا به عبارتی دیگر  هداياي تبليغاتي يکي از مهمترين عوامل جلب توجه می باشد که ميتواند اثر زيادي در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحيح نوع هدايای تبليغاتي و به کارگيري خلاقانه در انتخاب یا طراحي هدایا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است زیرا بسياري از مشتریان از هدايای تبليغاتي خود استفاده مي کنند ارائه هدایایی خلاق که مخاطب را به هيجان آورد باعث خشنودي مخاطب و پيدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبليغات کننده در مشتری می شود.


مشتريان اکثرا آگهي هاي چاپي و الکترونيکي را نگه نميدارند يا ازخاطر ميبرند ولي با ارائه يک هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و ... باشد) که اطلاعات تماس شما روي آن درج شده ميتوانيد ارتباطي نزديک و مستقيم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نماييد..

طبق پژوهش هاي مستمري که در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام شده است در روابط هديه دهندگان و هديه گيرندگان ، يافته ها حاکي از اين است که شرکت هايي که به مشتريان خود هدايای تبلیغاتی مي دهند در مقايسه با شرکت هايي که هديه نمي دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدايا گيرندگان را دارند.

گالری تصاویر محصول
 هدایای تبلیغاتی
 هدایای تبلیغاتی
 هدایای تبلیغاتی
 هدایای تبلیغاتی
تصاویر
بیشتر
شرکت سازنده