menusearch
anpc.ir

رسانه های محیطی (بیلبورد) ,

چهارشنبه بیست و یکم شهریور ۹۷
(0)
(0)
رسانه های محیطی (بیلبورد)

 

تبلیغات محیطی را بی شک قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا برای تبلیغات که در تیررس ببنندگان است اطلاق می شود. تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوس ها و … گونه های مختلفی از تبلیغات محیطی بشمار می روند. یکی از مزیت های فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر گردیده این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و چون نمی تواند چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود بپوشاند. در تعریف محتوایی این رسانه میتوان اینگونه گفت : رسانه تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان را نسبت به ورود یک محصول جدید به بازار یا ارائه یک خدمت جدید از سوی صاحبان خدمات برای مخاطبان آنان فراهم می آورد.

 

 

انواع ابزارهای رسانه محیطی : با توجه به نوع مخاطب و درخواست های صاحبان آگهی از بازار هدف ابزارهای مختلفی قابل استفاده هستند  که در اینجا با انواع ابزارهای تبلیغات محیطی آشنا می شویم.

 

بیلبورد های تبلیغاتی

استندهای تبلیغاتی

لمپوست بنر

استرابوردهای تبلیغاتی

تلویزیون های تبلیغاتی شهری

تبلیغات برروی بدنه تاکسی های شهری

تبلیغات برروی بدنه اتوبوس های شهری

تبلیغات پل های هوایی و عابر پیاده

دیواری نویسی

دستگیره های تبلیغاتی

استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی

و ابزارهای خلاقانه و نامتعارف

 

 

انواع موقعیت های مکانی برای انجام تبلیغات محیطی

مکان مناسب جهت انجام تبلیغات محیطی از جمله فاکتورهای مهم و اساسی می باشد که اگر به درستی انتخاب شود تآثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد کرد و بهترین مکان ها شامل موارد زیر می باشد.

 

فضاهای بین شهری شامل :

 

اتوبان های بین شهری

عوارضی

پلیس راه ها

پایانه های حمل و نقل عمومی :

 

 ایستگاه اتوبوس شهری

پایانه مسافربری بین شهری

 قطار شهری

فرودگاه

 راه آهن

جایگاه های سوخت گیری:

 

پمپ بنزین

جایگاه سوخت CNG

مراکز عمومی شامل :

 

مجتمع های تفریحی توریستی

مراکز خرید

 نمایشگاه های بین المللی

 میادین ورزشی

موقعیت های مکانی:

 

خیابان ها

میادین

 پل های عابر پیاده

پل های هوایی سواره رو

بزرگراه های شهری و …

خلاقیت در تبلیغات محیطی

 

در همین راستا دکو ، تابلوهای محیطی(billboards) را در راستای تامین نیازمندی‌های رسانه‌ای مشتریان به گونه ای ارائه می دهد تا هزینه‌های مشتریان به حداقل میزان کاهش یابد.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
شرکت سازنده