menusearch
anpc.ir

تکریم مشتریان دکو ,

(0)
(0)
تکریم مشتریان دکو

شرکت تعاونی آریا نقش پرنیان (دکو) در جهت خشنودی مشتریان ، خود را به رعایت تعهداتی در جهت تکریم و حفظ مشتریان طبق موارد قید شده در ذیل میداند :
مشتری حق دارد……..
مشتری حق دارد تا از نوع خدمات شرکت اطلاع داشته باشد .
مشتری حق دارد تا اطلاعات رایگان در مورد خدمات دریافتی اخذ نماید .
مشتری حق دارد تا از تغییر در نوع خدمات شرکت اطلاع یابد .
مشتری حق دارد هر زمانی که بخواهد اطلاعات لازم را در مورد خدمات دریافت نماید .
مشتری حق دارد تا در مورد خدمات ما نظر خود را ابراز نماید .
مشتری حق دارد از ما انتقاد کند .
مشتری حق دارد از نوع خدمات و پشتیبانی ما شکایت کند .
مشتری حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه خود ، نوع سرویس را انتخاب نماید .
مشتری حق دارد تا از کارکنان دکو انتظار برخورد مودبانه و متخصصانه داشته باشد .
مشتری حق دارد تا به صورت تعریف شده با مدیریت در تماس باشد .
مشتری حق دارد نسب به تاخیر در ارائه خدمات اعتراض نماید .

مشتری حق دارد از ما انتظار نظم ، آراستگی ، وقت شناسی و مسئولیت پذیری را داشته باشد .

 

ما همواره حقوق مشتریان را بر حقوق خود ارج می نهیم و در تلاش هستیم تا مشتریان خود را همواره راضی از خدمات خویش نگاه داریم ...

مشتریان عزیز می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق تماس تلفنی ، پیامک و یا سرویس های اجتماعی از طریق شماره 09136908069 به ما ابراز نمایند ... ما در اسرع وقت پیگیری خواهیم نمود .

شرکت سازنده